söndag 22 mars 2009

Söndag, söndag kära söndag


Ja då var helgen över och jag har träffat min bästa vän för sista gången på väldigt länge ( hon ska åka som aupair till USA). Avskedsfest vilket inte riktigt blev som förväntat tyvärr. Kommer verkligen sakna dig Nina har haft dig vid min sida i flera år och gillar inte att du ska vara så långt bort från mig. Men jag hoppas verkligen att du ska få det bra och tror att det kommer bli en upplevelse för livet. Glöm inte mig !


På lördagen for jag hem till Cicci i Onsala =) gjorde inget vettigt åt mat och spelade Wii =)=)=)
Söndag igen och har varit på middag hemma hos Joachims bror Patrik. Trevligt och god mat med glass till efterrätt =) Var verkligen sugen på glass nu när det äntligen börjar nalkas vår i luften =) På lördag är det högskoleprovet som gäller och för att vara helt ärlig så börjar jag känna mig lite nervös över det. Hoppas på att jag har tur och klarar mig någorlunda :S


(Ps. JAG KOMMER SAKNA DIG NINA - DU ÄR MIN BÄSTA VÄN för alltid!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar