måndag 9 mars 2009

oändliga timmar på biblioteket

Har suttig i princip hela dagen på Göteborgs stadsbibliotek och jobbat med min grupp. Har nog varit en av de längsta dagarna någonsin på väldigt länge. Imorgon är det redovisning och jag kan erkänna att kag är lite smått orolig. Det känns som om jag ska säga väldigt mycket under lång tid och jag är inte den bästa på att prata sakna när jag har ett helt papper fullt med saker att säga. Det brukar sluta med att jag får mundiare och väller ut allt på ca. 1 och en halv minut.

1 kommentar:

  1. haha..jag känner igen det där med mundiare..precis som att om man får det avklarat snabbare så blir allt bra. jag försöker iallafall att tala högt och tydligt så även om det går fort så går budskapet fram.Bra att ha ett papper med nyckelord iallafall så det inte blir så att man glömmer bort att berätta om alla centrala delarna.
    ...vilket har hänt mig ( Lite pinsamt när man sedan måste kompletera under efterföljande frågestund :)

    SvaraRadera