torsdag 19 mars 2009

dagen som lär bli en evighet

Ja nu är man tillbaka i Skåne land igen. Hämtade mina föräldrar igår på flygplatsen, de kom hem bruna och fina från Hawaii. Själv sitter man och drömmer om att få åka utomlands och att någon annan ska ta över ens liv för ett tag, ingen dum idé. Har idag spenderat min dag framför datorn med en hemtenta som aldrig vill bli färdig och med Robin och Rajje- två av mina favorit killar. Vi fikade och drack kaffe såklart =)
Framför mig väntar nu en helvetes natt med massa tråkig tenta skrivning. Jag är så trött på den att jag vill begrava mig själv under åkern på andra sidan vägen.
Nu är klockan 01.17 och jag är äntligen klar med tentan dessvärre inte direkt välgjord, men den är gjord -hurrey =) Nu ska jag snart lägga mitt huvud på kudden och känna lättnad över allt slit.

(Ps. Sveriges första radiosändning ägde rum år 1919)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar