tisdag 24 mars 2009

Good Morning


Morgon morgon morgon
Har varit uppe sedan 07.00 och det känns faktiskt bra =)
Snart kommer cicci hit då blir det frulle och tentagenomgång...
Tycker att denna bilden på cicci är jätte fin så jag var bara tvungen att lägga upp den..
Ikväll ska vi på tenta/avslutnings ÖL =) och imorgon sättr den nya kursen, Medierna i Samhället igång.
.
Har varit inne och kollat lite flygpriser och man kan typ få biljetter tur och retur till New York för 4-5000 =) Underbart. Så Nina jag kommer! Har bestämt mig för att sälj min Moped och finansiera sommarens USA resa med den.
.
Är en riktig Kaffe och Cigg dag idag och då saknar man såklart Malin och Sara i Växjö - Kaffe och Cigg var vår grej i stugan =) Hoppas ni snart kommer hem så vi kan ses.
.
(Ps. Vet ni någon sida där man kan hitta billiga flygbiljetter?)

2 kommentarer:

  1. Jag kommer anmäla dig och dina hyss!!!

    SvaraRadera
  2. Och vi SAKNAR DIG!! kaffe och cigg är ju bara så våran grej på (söder);) /Malin

    SvaraRadera