fredag 27 mars 2009

Ensam

Ja här sitter man ensam i Svartedalen city och bara yrar. Har gått upp på tok för tidigt och har ingen riktig aning om vad jag ska göra... Ska lite senare bege mig in till staden och kolla upp var jag ska skriva högskoleprovet imorgon, känner mig inte taggad till att göra det direkt men va fan imorgon eftermiddag kommer det kännas så skönt att det är gjort =) Funderar på om jag ska ta och servera mig själv en riktig frukost för en gångs skull =) är sugen kaffe faktiskt...
.
(Ps. det är tråkigt att vara uppe så här tidigt)

3 kommentarer:

  1. Det tycker jag låter som en jäcttebraide som du borde göra varje dag=)själv har jag tillbrtingat nátten i världens hårdaste säng! kram

    SvaraRadera
  2. man kan ju alltid städa sin lägenhet

    SvaraRadera
  3. Lycka till på högskoleprovet!:) Och ät ordentligt!

    SvaraRadera