torsdag 14 maj 2009

Vardag

Det var ett tag sedan sist, jag vet inte varför det blir så men ibland har jag bara inget vettigt, intressant eller något överhuvudtaget att skriva. Livet är inte alltid så spännande och defenitivt inte så spännande att man varje dag har något att skriva om. Ibland är bara allt som vanligt och det är väl ingen som egentligen vill läsa om ens trissta gamla vanliga vardag. Vardag är ju så det är varje dag och det skulle bara bli en massa upprepning varje dag. Idag är en sådan dag då det inte hänt något speciellt utöver det vanliga.
Fick resultaten från första tentan idag och jag känner mig så glad när jag tänker på att jag faktiskt klarade mig. Skönt att slippa göra omtenta så nu kan man tänka frammåt igen.

(Ps. idag är en vanlig dag )

2 kommentarer:

  1. Det gör du rätt i, götet och avenyn är allt bra på sommaren! Jag längtar till sommarsverig enu överhuvudtaget. Grillkvällar på gröningen, strandutflykter och en stor kall i solen! Ahh :)

    SvaraRadera
  2. Låter gött! Jag kommer sakna Starbuck's som bara den när jag är tillbaka i Sverige. Varför finns det inte hos oss när resten av världens kan njuta ev en fika där?! Fusk! :)
    Fast såklart, så har dom inget Ebbas fik här inte!

    SvaraRadera