torsdag 28 maj 2009

Faktum, de hemlösas tidning

Ett sätt att hjälpa hemlösa eller Ett sätt för alla köpare att känna sig bra?
De hemlösa framstår som självständiga säljare eller Offer ?

Säga vad man vill men kolla in Lenartos sida på : http://www.faktum.nu/skronika.aspx senaste "skönikan" om Finanskrisen:
"Finanskris. Det är jag väl bekant med. Det har jag haft hela mitt liv."
"För mig låter Nasdaq och Dow Jones mest som nya häftiga popband. Men en sak begriper jag. Det finns inget som säger att hus eller bilar förändras i värde på grund av nån nostradamisk förutsägelse. Ett hus är ett hus, en bil är en bil. Som jag ser det lider världen av ekonomisk hypokondri." -Läs!!! riktigt bra

(Ps. Jag ska köpa en Faktum nästa gång jag ser en försäljare, gör det du med )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar