onsdag 1 april 2009

tidig torsdag

Morgon och det ser ut att bli riktigt fint väder idag! Sitter här och dricker mitt kära morgon kaffe och jag hoppas på en riktigt fin och härlig dag. Det har varit fint väder nu, igår va det riktigt vår väder och man kunde gå ute i bara en tjocktröja...men man kan ju fortfarande inte göra så mycket ute än =( Men nu ser man i alla fall att alla uteserveringar byggs upp och det är ett tecken på att våren är kommen. Det är vår i luften ! =)=)

(Ps. Jag hoppas att du har det bra Nina och att du med får lite vår sol, det piggar upp dig och alt känns bättre. Saknar dig! )

1 kommentar:

  1. Hej min vänn!
    här är fakist och vårigt, häromdagen var det tjugo grader varmt och jag gick i t-tröja:) Ja hur ska jag klara mig utan ditt påskägg, dom har ju inte ens lösgodis här:( Förresten min värdpappa älskar zoegas! saknar dig min vän!

    SvaraRadera