fredag 5 juni 2009

Fredag igen!

Då vart det äntligen Fredag, min favorit dag på hela veckan. I just love friday =)

Ikväll blir det utgång vilket även kan översättas med att göteborgs gator blir invaderade av skåningar. Sweden Rock är nu i full fart och jag önskar att jag vore där men jag får nöja med med en bira i Svartedalen City och Bandit. Inte så fint väder nu som det varit innan i veckan men det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder. Ska inom en snar framtid bege mig in till staden för att hitta något nytt rockigt att ha på mig ikväll. Jag hatar att leta nya kläder inför en utekväll - man hittar aldrig det som man tänkt sig och det känns alltid lika jobbigt. Men idag ska jag ta det lugnt inte stressshopa eller tvångsköpa något.

(Ps. 20 dagar kvar till Metal Town!! )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar