onsdag 25 februari 2009

jag vill ha sol...

Idag gick var jag och joachim på nordstan åt god mat och shoppa lite...sedan vart det spårvagnen hem.
Färgat håret - underbart ! det var inte vakert innan, helt urblekt. Men nu är det mörkrött och fint igen =)

Tentan delades ut idag, enbart två sidor ska skrivas, skönt. Men kosnstigaste tentan någonsin, vi ska själva välja och formulera de frågor vi ska svara på :S känns konstigt. Som om du pluggat till ett prov och så får du bara ett blankt papper att skriva ner allt du kan på. Nja inget jag föredrar direkt, man vet ju allt vad det ska vara för typ av frågor heller. Nej hata Jan Fight! Sen är det litteratur på 500 sidor så, lär ta tid att göra därför ska jag, köttbullen och tvättbjörnen sitta här imorgon och skriva en massa massa urtrista meningar om hur moderna organisationer fungerar, väldigt intressant ska ni veta :P

Har även hunnit med att städa lägenheten lite så nu ser den nästan normal ut igen efter målningen. Men fortfarande mycket kvar att göra =( Ibland önskar jag att jag kunde trolla. Då skulle jag trolla så att allt som jag börjat på blivit klart. Att CSN höjde studiemedlet med sisådär 10 000 så man slapp ta lån och att solen alltid sken även när de regnar och snöar. Känner att det går mot depp period nu pga. det trissta vädret. GUD GE OSS SOL !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar