tisdag 24 februari 2009

Fettisdagen


Fettisdag och såklart firades detta med en go semla tillsammans med Köttbullen (Cicci) och Tvättbjörnen (Louice). Annars är det ingen speciel dag idag, lika långsam som alla andra vanliga dagar i veckan. Däremot har en sensation inträffat, Anna Nyman för första gången på 3 hela år varit ute och joggat/power walkat, okej kanske mest power walk men allt tar sin tid... kan ju erkänna att duschen efteråt var mer härlig... jag tror jag flåsade så att hela Svartedalen hörde mig för det var inte en ända människa som inte tittade på mig när jag joggade. En struds sticker huvudet i sanden Anna Nyman sticker ipoden i öronen.
Efter en tids oeffektiv pluggning ska jag bege mig till TV soffan och på tal om vår TV så finns det en ganska lustig historia bakom den. Vi kom ut en dag i förådet för att hämta något, mitt i gången står det en stor TV. På TV:en sitter en lapp med texten: GRATIS !!!, Funkar (på grund av flytt). Så att så gick det till när vi fick vår stora alldeles gratis TV =)

Dagarna går och i helgen vankas det bröllop, på lördag gifter sig min bros bästa kompis Ola =)
God natt och sov gott och dröm sött om alla lammkött ni mött !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar